Yaklaşık 1.5 ay önce Sarar mağazalarının birisinden 2 adet takım kravat falan aldım. Aldığım takımlardan birisi sezon takımı ve değeri 650 lira halende vitrinlerinde gururla sattıkları bir takım! Takımı daha ilk giyişimde kartlığımı iç cebime koyarken ceketin astarı yaklaşık 6-7 cm yırtıldı evet aynen kağıt gibi yırtıldı. Mağazaya durumu bildirdiğimde takımı Eskişehirdeki merkeze yollayıp astarını komple değiştirmek istediler.
Neyse bunun üzerine yaklaşık 4 gün sonra bu takımı temizlemeye verdim ve kuru temizlemecim çok yakından bakıldığında farkedilen ceketin sırtında ince ince tüy yapmış çizgiler olduğunu kumaşta bozukluk olduğunu bunu kuru temizleme yapmadan direkt benim takımı verip değiştirmemi söyledi.
Ürünü aldığım mağazaya gittiğimde ise mağaza müdürü ürünü gene Eskişehire göndereceklerini hem astarının yapılabileceğini hem de bu deformenin incelenebileceğini söyledi. Evet gelen sonuç Sararın tam da kendine yakışır tarzdaydı (buradaki diğer Sarar şikayetlerini okuyunca bunu daha iyi anladım) deformenin kullanımdan kaynaklandığını yazan bir yazıyla geri geldi takım elbise.
Müşteri hizmetlerini aradığımda da zaten aynı tavır sergilendi mağaza müdürünün tüm yardım etme çabaları da sonuç vermedi ve ben daha 1 kere giydiğim astarı yırtık sırtı deformeli 650 liralık takımı alıp bir kenara attım. İş yerimde Sarardan giyinen yaklaşık 5 arkadaşım daha vardı ve durumu da kendilerine anlattım.
Takımı görünce de zaten inanamadılar ve bu kişiler Sararın iyi müşterileri! Evet ben 650 liralık vererek Sararın kalitesiz malının ve umursamaz tavrının bedelini ödemiş oldum. Kaldı ki şimdi o sağlam 5 müşterisini de kaybetmiş durumda. Soruyorum Sararın yetkililerine :ey Sarar yöneticileri bu işten şimdi siz mi zarar ettiniz yoksa ben mi?**
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder