30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Yanlış Yaptıkları Tadilatın Sorumluluğunu Üstlenmiyorlar!

Yıllardır Sarar Florya'dan yaparım alışverişlerimi. Geçtiğimiz günlerde 212 AVM'ye uğramışken hemen yanındaki Sarar Güneşli'ye de uğrayayım bir kaç takım elbise alayım dedim. Takımı beğendim tadilatının yapılması için bıraktım. Hazır olduğunda gidip teslim aldım. Fakat evde takımı denediğim zaman Ceketin kolları ve Pantolonun paçaları fazla kısaltılmış.


Geri dönüp durumu Sarar Güneşli mağazası müdürüne konuyu derinlemesine izah ettim. Takımın değişimini yada iadesini talep ettim. Konuyla ilgili yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler. Genel müdürlüğün numarasını alıp oradan ayrıldım.


Ayrıca pantolonun kumaşı da çok acayip. Ağ kısmında oturduğun zaman sanki a4 kağıdı buruşturursun ya öyle bir görüntü alıyor. Netice itibariyle bugün ilçede bulunan tüketici haklarıyla ilgili birime başvuracağım. Sarar gibi bir firmanın da her mağazasında farklı uygulamaların olduğunu görmek bir standarta kavuşamadığını görmek beni ayrıca üzdü...


Yapılacak bir şey olmadığını söylemek cevapların en ayıbıdır kanımca. Ben şimdi hakem heyetine giderek yapılacak bir şeylerin olduğunu göstermek istiyorum. /

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder