1 Ekim tarihinde İzmit Sarar Mağazasından düğünümde giymek için bir takım elbise aldım. Aldığım takımın etiket fiyatı, 1350 TL iken kampanyada olduğundan 350 TL gibi bir fiyata aldım. Yani gayet avantajlı bir alım yaptığımı sanmıştım. Ancak aldığım, 1 Ekim tarihinden sonra 3 ve 4 Ekimde takımı sadece 2 gün giydim.
Bir baktım ağ bölgesinde bir tiftiklenme olmuş. Değişim için fabrikaya gönderdim. Ancak arkadaşlar, bana onarılacak, dedi. Büyük bir merakla problemli olan bölgeyi nasıl onaracaklarını bekledim. Bana göre imkânsızdı. Ama bir bildikleri vardır, diye düşündüm. Takım yaklaşık 23 gün sonra bana geldi.
Bir baktım, sıradan bir terzinin yapacağı işi yani tıraşlama işi. Ağ kısmına ek parça koymuşlar. Keşke sıradan tezgâhtan bir ürün alsaydım, diye düşündüm. Sarar gibi bir markanın müşteri memnuniyeti buymuş. Daha da önemlisi sattığı takımlar 2 günlükmüş. 23 günlük tamir 5 TL’lik terzi işi ile aynı kalitede. Lütfen takım elbise alırken, bu yazıya dikkat.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder