30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Parasını Aldı Elbiseyi Vermedi!

25.10.2009 tarihinde Metroport/İstanbul mağazanızdan eşime doğum günü hediyesi olarak bir adet takım elbise aldım. Hediyesini verdiğim eşim pilesiz pantolon tercih etmediğini söyledi. Ürünü bu nedenle denemeye de gerek görmeden, pileli pantolonu olan başka bir elbiseyle değiştirmek üzere mağazaya gitti. Mağaza yetkilisi eşime Sarar'ın pileli pantolon üretmediği bilgisini vermiş. Bunun üzerine duruma dair bilgilendirme yapılarak, fabrikaya aldığımız takımın aynı malzemesinden pileli pantolon için sipariş verilebileceği noktasında anlaşmaya varılmış.

Eşimde bu nedenle takım elbiseyi mağazaya bırakmış. Aradan 1 hafta geçtiğinde ve mağaza yetkilisi duruma dair 1-2 gün içinde telefonla bilgi vereceğini söylemesine rağmen geri dönüş olmayınca bu sefer eşimle birlikte mağazaya gittik. Mağaza yetkilisinin duruma dair hiçbir şey yapmamış olduğunu gördük. Gittiğimizde ısrarla aynı elbise geri verilmek istendi. Yeniden önceki sefer konuşulduğu gibi pileli pantolon için fabrikaya sipariş verilmesi konuşuldu. Aradan günler geçmesine rağmen mağazadan bu konuya dair tarafımıza geri dönüş olmadı.

Bir süre sonra eşim mağaza ile sonuç elde edilemeyeceği düşüncesiyle firma müşteri hizmetleriyle bağlantı kurmaya karar verdi ve duruma ilişkin mail iletti. Bir kez görevli bir bayanın telefonu oldu. Bu bayanın sorunu çözeceğine ilişkin iddialı konuşmaları da fos çıktı, ne mağazadan ne bu bayandan ne başka bir firma yetkilisinden bir daha geri dönüş olmadı. Takiben eşimin yazdığı maillere yanıt alınamadı. Elbise için 483 TL ödendi ve elimizde elbise yok._

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder