Bursa'da Zafer Plazada bulunan Sarar mağazasından siyah gömlek aldım. Ama olmaz olsaydım. Gömleği beş altı ay kullandıktan sonra bazı bölgelerinde kızarmalar olduğunu fark ettim. Özellikle yaka kısmında, aldığım yere götürdüğümde, fabrikaya yollayıp bana bilgi vereceklerini söylediler.
Bir kaç gün içerisinde bana dönüp, fabrikadan gelen cevabın yıkamaya bağlı tüketici hatası olduğunu söylediler. İlk kez siyah gömlek alıp, ilk kez de siyah gömlek yıkamıyoruz. Nasıl temizlenmesi gerektiği içinde yazıyor. Ayrıca bilmek de zor değil.
Sarar gibi kurumsal bir firmanın tüketicinin yanında olmaması beni şaşırttı. Diğer firmalarının çoğunun yaptığı gibi her şeyi tüketici hatasına bağlamayı başardılar. Benim merak ettiğim garanti kapsamına kumaş girmiyorsa ne giriyor? Sarar gibi bir firma böle bir şey yapıyorsa neyi nerden alacağımı şaşırdım.
Ayrıca kullandığım altı tane Sarar gömleğim var. Yaklaşım iki yıldır kullanıyorum. Yıllardır kullandığım ve memnun kaldığım için almıştım. Tekrar gömlek tercihimi Sarardan yana kullandım. Fakat aldığım ve kısa süre kullandığım ürünün problem çıkartması beni şaşırttı. Sarara yakışmadı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder