30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Bir Markanın Ürünü 7 Ay Kullanımla Nasıl Deforme Olabiliyor?

Bundan 2 yıl önce Sarar marka bir takım elbise ve yine Sarar marka pardösü aldım. Takım elbiseyi 2 yıl boyunca çoğu zaman kullandım. Ancak aldığım pardösüyü 2008 yılı kışında ve 2009 kışında toplam 6–7 ay ancak kullanmışımdır. Pardösüyü geçen kış sonu kuru temizlemeye verdiğimde yaka ve kollarında çok bariz bir şey yoktu. Ancak bu kış sonu kuru temizleme yaptırdığımda kol ve yakadaki aşınmaya bağlı kumaşta parlama ve deformasyon olduğunu gördüm. İlk başta bunların kir olabileceğini düşünerek 3 defa üst üste kuru temizleme yaptırdım. Ancak sonuç her seferinde aynı... Bende Sarar müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirdim.

Ürünleri gönderin inceleyelim dediler. Söyledikleri gibi ürünleri gönderdim. 01 Temmuzda ürünler Sarara ulaştı. Ve bugün ürünler geri geldi. (6 Temmuz) İçinde saçma bir rapor ile. Pardösüdeki sorunla ilgili aynen şu ifade kullanılmış. " pardösü yaka ve kol ağızlarında kullanımdan kaynaklı oluşabilecek deformelerin oluştuğu saptanmıştır. Ürün tarafınıza geri gönderilmiştir. " Sarar gibi bir marka telefon bile açmaya tenezzül etmeden ürünleri kargoya verip göndermiş. Böyle bir markanın ürünü 7 ay kullanımla nasıl deforme olabiliyor. Belki hatalı bir kumaş olabilir ama Sarar bu hatasını neden kabul etmiyor. Gelelim takım elbiseye.

O namı değer sarar marka takım elbisenin pantolonu 2 yıl dayanmadı ama " X " marka takım elbisenin pantolonunu 6 yıldır kullanıyorum inanın Sararın pantolonundan çok daha iyi durumda. Dostane bir tavsiye sarar markasına çuvalla para vermeyin. Sararın üçte biri fiyatına aldığım takım elbiseyi sarar marka takım elbiseden 3 kat daha fazla uzun zamandır kullanıyorum ve halen iyi durumda. Şiddetle SARAR markasını kınıyorum ve çevremdeki herkese de bu durumu anlatmaktan zevk duyacağım. *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder