30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR’dan Hakaret İşittim

Sarar'ın Milas mağazasından eşime gömlek aldım. Gömlek bir kere giyildi ve giyildiğinde gömleğin göbek kısmında küçük bir delik tespit ettik. İade ettiğimizde mağaza bunu gönderdiğini ve kullanıcı hatasından kaynaklandığını söyledi.

Eskişehir’deki fabrika telefonunu aradık. Bir bayan Sarar'ın mağazalarında 20 den fazla kontrolden geçtiğini ve böyle bir şeyin mümkün olmadığını söyledi. (Allah yapısı olduğu için olabilir herhalde)

Yıllardan beri ailece Sarar markasından giyiniriz ve birden çok müşteri kaybettiniz. Bu sizin için ne kadar önemlidir onu bilemem. Fakat beni en çok yaralayan müşteri hizmetlerinde konuştuğum bayanın ima da değil, aynen şunu söylemesi. ''söylemek istemiyorum ama siz yalan söylüyorsunuz. ''

Olayın gömleğin hatalı kısmına girmiyorum bile. Burada benim için önemli olan kim olursa olsun ki ben müşterinizim bana yalancı diye hakaret etmeye hakkı yok. Kimsenin benim bu şekilde gururumu kırmaya hakkı yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder