30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR'DAN Aldığım Takım Elbisenin Pantolonunu İki Giyimde Deforme Oldu

Takım elbisenin pantolonu kullanılacak durumda olmamasına ve üç defa değiştirilmesi veya para iadesi için gönderilmesine rağmen onarılmıştır denip aynı hâliyle geri gönderildi. Oysaki tamiri mümkün olmayan bir deformasyon söz konusudur.

Üstelik kullanıcı hatası sebebiyle tüylendiğini ve ter sebebiyle bozulduğunu yazmışlar raporda.

Pantolon hiç yıkanmadı ve sadece iki kez giyildi, bu nasıl bir izahtır anlamak mümkün değil.
Sarar gibi büyük bir firmanın adının buralarda anılması zannedersem kendileri için hoş olmayacaktır. Fakat görünen o ki benzer sebeplerle mağdur edilen çok SARAR mağduru bulunmakta.

Sarar firmasından gerekeni yapmasını, müşteriyi mağdur ederek, tüm hataların kullanıcı kaynaklı olduğunu diretmek suretiyle itibarını düşürerek müşteri ile kavgalı hale gelmesi tavrından vazgeçmesini ve daha duyarlı olmasını bekliyorum. Yardımlarınızı ve ilginizi bekliyoruz. Ürün Sarar'ın Konya şubesinden alınmıştır.~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder