Sarar Neo Avm-Eskişehir´in işini gerçekten iyi yaptığını düşündüğüm personelinden 3 adet gömleği 17.10.2009 tarihinde aldım. Gömleklerden birini hemen ilk mesai günümde giydim. Daha 1 gün önce aldığım, sabah giydiğim gömlek tüylenmeye başlamıştı. Hemen olay sıcağı sıcağına, başıma talihsiz bir olay geldi diyerek Sarar- Hamamyolu Caddesi şubesine giderek gömleğimi gösterdim. İlgili personel gömleği Neo AVM´den aldığım için oraya götürmem gerektiğini söyledi. Sarar´a güvensizlik burada başladı. Personel de tatsız bir olay olduğu, uğraşmak istemediği için 10km uzaklıktaki Neo AVM mağazasına gitmek zorunda bıraktı.
Neo AVM´de H** Bey ürünümle ilgilendi ve incelenmek üzere gönderdi. Yaklaşık 1 ay sonra bugün aldığım cevap: "İlk kez giyilen" gömlek için, ceketteki etiketten ve sürtünmeden dolayı tüylenme. Özetle “Kullanıcı hatası” dediler. Burada benim hatam gömleği ceketle beraber giymek oldu. O tür pamuklu gömlekleri ceketsiz giymek gerekiyormuş. Hatta mümkünse Sarar´dan değil gömlek, çorap bile giymemek. Aslında en büyük kullanıcı hatası; sırf Eskişehirli olduğum, Eskişehir firması kazansın diye düşünüp Sarar´ı tercih etmek.
Mühendislerin inceleme yorumu kullanıcı hatası ise; işe başladığım son 2 senedir başka hiçbir mağazadan gömlek almamış birisi olarak benim de yorumum şudur: Sarar´dan aldığınız gömlekleri ceketle kullanmayın. Pamuklu gömlekler sürtünmeden dolayı zarar görebiliyorsa bu hassasiyetin etikette gözle görünür şekilde belirtilmesi. Bu arada en güzel yönü yıkamaya gerek kalmıyor. Zaten 1 kullanımlık.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder