30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Daha Hiç Giymediğim Tişörtün Sorunu Kullanıcı Hatası Dediler!

09.05.2010 Tarihinde Beylikdüzü Sarar Mağazasından 3 tanesi 69TL olan tişört kampanyasından almış olduğum tişörtlerden 1 tanesinin sırt kısmında muhtelif yerlerinde 4 adet çok küçük delik olduğunu fark ettim. Mağazaya geri götürdüğümde fabrikaya göndermeliyiz dediler.26.05.2010 tarihinde geri dönüşleri oldu.
Teşhis:
"Ürünün sivri bir cisimle taktırılması / teması nedeniyle deformasyon"
Sorun şu ki çalışmakta olduğum şirkette kalite kontrol uzmanıyım ve sürecin nasıl işlemesi gerektiğini sanırım bana anlatacak en son kişiler Sarar olurdu çünkü izledikleri yolun kalite kontrolü ile yakından alakası olmadığını üstelik büyük harflerle dikta ettiklerini gördüm.
En önemli nokta daha tişört sezonumu açmadım yani bugün dahil daha tişört giymedim.
Umarım bana sırt kısmında ve özellikle belirtiyorum birbirinden bağımsız 4 noktada olan ve kesinlikle ip çıkıntısı olmadan sadece deliğin nasıl açılabilineceğini açıklayabilecek bir uzman varsa geri dönüp bana yardımcı olmasını rica ediyorum. Ben bunca yıl boşuna kalite kontrol uzmanı olarak çalışmışım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder