30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Pantolonda İplik Çekilmesi!

Antalya Özdilek Avm'de bulunan sarar mağazasından 22.08.09 tarihinde 2 adet Kanvas pantolon aldım. Pantolonlardan birisini giydiğimde üzerinde daha önce fark edemediğim bir iplik çıkıntısı olduğunu fark ettim. Ertesi günü pantolonu mağazaya geri götürdüm. Bana ürünü inceleme için fabrikaya geri göndereceklerini ve gelecek sonuca göre hareket edeceklerini belirttiler.

28 Eylül 2009 tarihinde pantolon fabrika incelemesinden geri geldi. İplik çıkması/çekilmesi şikayetimin kullanım hatası olduğu sonucuna varmışlar. Fabrikadan ürün inceleme bölümünden F** hanım ile yaptığım telefon görüşmesi neticesinde de kendilerinin bu işin eğitimini aldıklarını ve bunun kullanım hatası olduğunu bana ısrarla belirtmişlerdir.

Madem kullanıcı hatasıydı, o zaman bu pantolon neden ilk hali ile gönderilmedi. Fişin üzerine gerekli işlemler yapılmıştır yazılarak kabarık duran iplik çekilmiş, o bölge daha da zayıf hale getirilmiştir. Kullanıcı hatası idiyse neden gerekli düzeltme yapıldı?

Sarar isim olmuş ama henüz marka olamamış. Ayrıca şirket unvanların da yazan büyük mağazacılık yerine küçük müşteri hizmetleri veren bir şirket olarak bu zihniyetle çok uzun süre yaşamayacaktır. Bundan sonra da bir daha Sarar ürünü almam söz konusu olamayacağı gibi de konu ile ilgili gerekli yasal başvurularımı da en kısa zamanda yapacağım.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder