Yaklaşık 5-6 senedir sürekli kullandığımız ve vazgeçilmez hale geldiğimiz Sarar gibi saygı değer ve büyük bir mağazanın, son 1 yıldır tüm ürünlerinde sürekli sorun yaşamak ve bir tüketici olarak bunu dile getirdiğimizde geri dönüşlerin çok ilgisiz olmasından büyük şikayet duymaktayız.
6-7 Ay önce Kavacık Sarar mağazanızdan aldığımız takım elbisenin henüz taksit ödemesi bitmemişken pantolonun 2 bacağında dize kadar olan kısımların rengi atmıştır. Takım elbisenin pantolonunda yaşadığımız sorun nedeniyle 20.02.2010 tarihinde Sarar mağazasına geri götürdüğümüz de ilk söylenen ağırtıcı kullanılması kaynaklı olduğudur.
Fakat kullandığımız takım elbiseler sadece kuru temizlemeye gönderiliyor ki; ağırtıcı madde kullanılsa idi sadece dize kadar olan kısmının rengi atması normal midir buda düşündürücü bir soru işareti olsa gerek diye düşünüyorum. Neyse ki ilgili ürünler kontrol amaçlı 22.02.2010 tarihinde fabrikaya gönderileceği ve 24.02.2010 tarihinde tarafımızdan tüketici olarak 2223600400 no’lu telefondan çağrı merkezinizdeki arkadaşlara şikayetimi dile getirmem istenmiştir.
Sarar mağaza çalışanlarınızdan aldığımız bilgilere istinaden gerekli telefon ve şikayetlerde bulunulmuş ürünler hakkında detaylı bilginin mail adresime gönderilmesi talep edilmiştir. 26.02.2010 tarihinde Kavacık Sarar mağazanızdan Engin Bey telefon ederek ilgili ürünlerin “kuru temizleme hatası” olarak geri gönderildiğini iletti.
Şimdi soruyorum sizlere, ilgili ürünün hatası kuru temizleme hatası olsa sadece pantolonun 2 bacağında dize kadar olan kısımda mı olur? Tüketici olarak bu şikayetleri size iletiyoruz ki aynı yanlış, hatalı bir yaklaşımın olduğunun farkına vararak düzelt. Yapmanızdır. Aksi halde tüketici için diğer küçük yapıda kurulan mağazalar ile aynı konumda değerlendirilmektedir.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder