Kasım 2009 da Bodrum OASIS Sarar mağazasından aldığım pantalon ilk yıkamadan sonra renk attı ve bunun üzerine Nisan 2010'da Maltepe-istanbul Sarar mağazasına götürdüm. Kendileri iyi bir şekilde ilgilendiler ve Eskişehir fabrikaya incelemeye göndereceklerini söylediler. 1 hafta sonra bana dönüş yaptılar ve üründe hiç bir şekilde sorun olmadığını, yıkama esnasında "Yüksek Santrifüjlü kurutma" yapıldığını rapor ederek pantalonu bana iade ettiler. (Rapor no: 14***)
Evimizde böyle bir makinemiz olmadığını normal bir çamaşır makinesinde ürün etiketinde belirtilen değerlerde temizleme yapıldığını bildirerek tekrar gönderilmesini istedim fakat ikinci kez yine aynı raporla bana iade edildi.
Sarar çalışanı teknisyen yada mühendis şahsiyet bu konuda hatasını kabul etmeyerek baştan savma bir tavırla hayatımda hiç görmediğim bir makinede kurutma yaptığımı söylemekle beni hayal kırıklığına uğratmıştır. Bu konuda Sarar Fabrikasında sorumlu bir kişinin konuya ele alıp takip etmesini kibarca rica etmekteyim. Orada görevli olan bir kişinin tavırları SARAR markasına zarar vermemeli diye düşünüyorum.
Yıllardır vaçgeçmediğim bu markanın en olumlu ve mantıklı bir şekilde cevap vereceğini ümit ederim. /
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder