Sarar’dan genel anlamda memnun olduğum için geçen sene Samsun şubesinden bir takım elbise almaya karar verdim. Alırken de görevli arkadaşa “geçen sene 4 takım elbise daha aldığımı bunlardan birini ütüsü hemen bozulduğu için hiç giyemediğimi, çalıştığım yerde kuru temizleme olmadığını bu nedenle de bana diğer 3 elbise gibi hiç ütü problemi yaşamayacağım bir elbise önermesini" önemle rica ettim.
Bence kalitesi kullanılabilirliğinden sonra gelir. Önerdiği takımdan bir bana birde babama hatrı sayılır bir ücret ödeyerek aldık. Aynı gün elbiseyi giyip 2 saatlik yolculuk yaptım ve bunun sonunda elbise sanki yağmurda sırılsıklam ıslanıp elbiseyle uyumuşum gibi kırış kırış oldu. Tam 40 dakika ütülendikten sonra yine giydim ve gün sonunda yine aynı.
Samsun şubesine gidip çalışanınız sanki gıcıklığına yapar gibi ütü sorunu yaşamak istemeyeceğim bir ürün öner dememe rağmen bunu sattı bana dedim. Verilen cevap çalışanımız size %100 yün yani en kaliteli ürünümüzden vermiş, bunu sadece kuru temizleme yaptırın zaten birkaç kez sonunda düzelir oldu.
Israrla fabrikaya gönderilmesini istedim ve birkaç hafta sonra geri geldi cevap yine aynı. Ürünümüz %100 yün olduğundan kuru temizleme yapmanızı öneririz.
Bakın kurum olarak ne güzel bir çözüm buldular sorunuma. Aradan 1 yıl geçtikten sonra yeni çalıştığım ilçedeki kuru temizlemeciye götürdüm ve geri aldığımda bana aynen şunu söyledi.
"Hocam bir daha getirirsen senden normal takım elbise ücretinden fazla almam gerekecek. Çünkü açana kadar canım çıktı. Ben hayatımda böyle bir takım elbise temizlemedim. Sanırım sizi kandırmışlar çünkü Sarar böyle bir kumaş satmaz." elbiseyi giydim ve gün sonunda tekrar kuru temizlemeye ihtiyaç duyar hale geldikten sonra bu yazıyı yazmaya karar verdim. Keşke Pazardan alsaymışım.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder