30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Pantolon 2 Günde Soldu

Bayrampaşa Forum İstanbul Alışveriş merkezi Sarar Bayii’nden bir tane kadife pantolon aldım. Pantolonun daha ikinci günde dizlerinde solma oldu. Hemen satın aldığım yere götürdüm. Fabrikaya gönderildi. Fabrika - dış etken- diyerek pantolonu geri gönderdi.
Tekrar bir daha geri gönderdim ve dış etkenden kastedilenin ne olduğunu sorduk. Ama firma bilemiyoruz dış etken işte.. şeklinde cevap vererek solmuş pantolonu geri gönderdi.
Kadife pantolonların solma riski her zaman kumaşlardan daha fazladır. Bunu bilerek kaliteli ve kurumsal olduğunu düşündüğüm Sarar firmasından aldım. Hani pantolon bir yıl sonra falan solsaydı bir şey demezdim. Ama bir pantolonun her iki dizi nasıl olur da 2 günde solar.
Maalesef bu güvendiğim ve kurumsal olduğunu düşündüğüm firma ilgisizce-acilen ve baştan savma bir şekilde - dış etken deyip- pantolonu geri gönderdi. Ben bir şirkette genel müdürüm. Hani işim de dış etkene müsait bir değil. Öyle kimyasallarla falanda değil. Masa başı iş. Zaten iki gün içinde bu solma oldu.
Ciddi bir firmanın ne olursa olsun böyle bir iddiayı önemsemesi gerekmez mi? Sarar adına yakışanı yapmıyor. Demek ki o da rakiplerinin yöntemini benimseyerek bizlere uzak doğudan getirttiği malları mı satıyor.
Biz Sarar aldığımız sanırken aslında pazar malı mı alıyoruz. Gerçi sahibi asla böyle bir şey yapmıyorum. Benim mallarımın hepsi ülkemde ve tek kalitede yapılıyor. Öyle birinci-ikinci kalite falan yok diyor. Ama yaşadığım bu olay kendisini yalanlıyor. Kendilerinden pantolonumu acilen değiştirmelerini rica ediyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder