Ankara Sarar İnterview Şubesi’nden 1 adet takım elbise ve 1 adet ceket aldım. Takım elbisemi kullanma talimatlarına tam uymak şartıyla toplam olarak 4 ya da 5 defa giyindim. Kasım ayında takım elbisenin ağ (bacak arası) bölgesinde tüylenme olduğunu gördüm.
11 Kasım 2009 tarihinde takım elbiseyi aldığım mağazaya sorunun giderilmesi için geri verdim. Takım elbisenin tarafıma ilk iadesi Aralık ayında gerçekleşti. Tarafıma iade edilen takım elbisenin sorunlu bölgesine baktığımda sorunun giderilmediği, sadece pantolonun iç bölgesine yama yapıldığını gördüm.
Takım elbiseyi kabul etmeyip, kumaşın değiştirilip tarafıma tekrardan iade edilmesi için başvuruda bulundum. Sorunun incelenip en kısa sürede tarafıma bildirileceği belirtildi. Ancak takım elbisenin iade raporunda: “Ürün üzerinde gerekli incelemeler yapılmıştır ve kumaş kaynaklı herhangi bir problem yoktur. Ürün ilk geldiğinde gerekli işlemler yapılmıştır. Ürün tarafınıza geri gönderilmiştir.” Belirtildiğini gördüm.
Bu açıklamadan sonra hem Sarar diye bir marka tanımıyorum. Sarar markalı hiçbir ürün almayacağım. Müşteri memnuniyeti tamamen sıfır. Zaten kendi müdürünün aldığı sorunlu gömlek için dahi "ürün kaynaklı sorun olmadığının" belirtilmesi sararın bırakın müşteri memnuniyetini, personeline verdiği önemi de apaçık göstermektedir. Sarar'ı herkese şikayet ediyorum. Ürünleri alınmamalıdır.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder