Sarar mağazasından aldığım ürünü ertesi gün bir büyük numarası ile değiştirmeye gittiğimde büyük numarasının olmadığını ve diğer mağazalarda da bulamayacaklarını cevabını verdiler.
Sonradan kendim Ankara’daki mağazalarından temin etmeye çalıştım. Ürünün 2008 ürünü olduğunu öğrendim. Ben outlet mağazasından da almadım, yeni ürün olarak aldım.
Sonrasında hediye çeki verebileceklerini ve bu çekinde bir tek ürünü aldığım mağazada geçerli olduğunu, diğer Sarar mağazalarında geçerli olmadığını söylediler. Bende bu tavır karşısında paramın geri iade edilmesi talebinde bulundum. Bununda olamayacağını söylediler. Halbuki öyle fazla bir süre geçmemişti sadece 1 gün.
Türkiye’ye sermaye olmuş bu tür firmaların müşteri memnuniyetini ilke bilip, Sarar’ın kurumsallık kimliğini irdelemesi gerekiyor.~
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder