30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Daha 1 Sene Olmadan Takım Elbisenin Dikişleri Attı Ve Kumaşı Eridi!

Sarar marka takım elbise almıştım. Aldığım ürün 1 yıl garanti kapsamında idi. Elbiseyi 8 ay itinayla dönüşümlü giyindim. Ancak ceket punta dikişlerinde atma ve pantolonun sol cüzdan cebinin üzerinde cüzdanın sürtünme bölgesindeki oturduğumuzda koltuğa gelen kumaşta erime deformasyon oldu. Aynı cüzdanımı diğer takım elbiselerimin aynı taraftaki pantolon cebine koymama rağmen aynı şartlarda, onlarda böyle bir deformasyon olmadı.


Şikâyetimi bir mağazaya ilettim. Elbise Eskişehir'e fabrikaya gönderildi ve geldi. Raporda; kumaşta temizleme kaynaklı hata olduğu belirtilerek ürün tarafıma iade edildi. Söz konusu takım elbisem üzerinde kesinlikle kuru temizleme dâhil hiçbir temizleme işlemi yapılmamıştır. Bu durumu 1 hafta ara ile 2 kez faksla fabrikaya bildirdim. Bu süre zarfında fabrikadan herhangi bir yetkilinin beni aramamasından dolayı, 2 hafta sonra telefonla fabrikanın müşteri hizmetleri temsilcisini aradım.


Uzun uzadıya tartıştık. Bu arada fabrika müşteri hizmetleri temsilcisi ürünün saf, doğal ve hassas bir ürün olduğu, dolayısıyla aşınma ve deformasyonun içeriden cüzdan sürtünmesine bağlı bir aşınma olduğunu belirtti. Ama mağduriyetimin giderilmesi noktasında bir şey yapamayacaklarını ifade etti. Ben de bu durumu tüketici dernekleriyle ve mail grubumdaki arkadaşlarımla paylaşacağımı belirterek konuşmayı bitirdim. Bu konuda mağdur oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder