30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Satın Aldığım Ürünü Beğenmedim!

Daha önce de sarar ana sayfasına şikayetimi belirtmiş olmama rağmen şahsıma bir dönüş yapılmamıştır. İnter.sarar’dan sürekli alışveriş yapmaktayım. Hatta personelinizde beni tanımaktadır. Ancak sizden 600 tl değerinde geçen hafta takım elbise aldım. Ben mağazanıza geldiğimde personelinizden ricam kolayca kırışmayan bana sıkıntı yaratmayacak çünkü eşim de çalıştığı için rahat kullanacağım bir takım elbise talep etmek olmuştu.


Ancak sadece satış mantığıyla hareket etmeye, marka adına önem vermeyen personeliniz bana şuana kadar giydiğim en kısa sürede kırışan bir takım elbise sattı. Bir defalık bir tatmin yaşadılar kısaca. Ben 2 gün sonra bu durumu personelinize aktarmak için gittiğimde bana hiçbir şey söylemeden sadece tüketici haklarına şikayet et diye kabaca yollamaya çalıştılar.


Bana hiç yardımcı olmak istemeden, benim istemediğim türden bir ürünü bana satıp üstüne bu şekilde davranmalarını anlayamıyorum. Bu tarz tavır ve davranış ve size göre satış başarısı olan bu tutum müşteri mağduriyetinden başka bir şey değildir. Ben mağduriyetimin kesinlikle giderilmesini istiyor ve acil yanıt bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder