sikayetvar.com sitesinden derlenen şikayetlerden olşan bir blogdur. Tüketicilere yol göstermeyi hedefliyoruz. Kısacası biz yandık, siz yanmayın diyoruz.
30 Temmuz 2010 Cuma
SARAR Müşteri Yetkilileri İlgilenmedi.
Sarar mağazasından 2 yıl önce aldığım ceketin astarı kol ve sırt bölümünden kendiliğinden yırtıldı(20 gün giyilmiştir). Fabrikaya yapılması için gönderdiğimizde 50TL ücret ödemelisiniz dendi. Hiçbir müşteri yetkilisi arayıp ilgilenmedi, sebebini söylemedi sadece bir mağaza yetkilisi arayıp parayı verecek misiniz diye sordu. Fabrikayı arayıp müşteri yetkililerini ben bulup neden para istiyorsunuz diye sorduğumda kullanım hatası diye söylediler. Ya parayı ödeyin ya da ceketinizi alın dediler. Bir ceket astarını nasıl hatalı kullanıp yırtabilirim. Ben arabaya binerken bile ceketimi çıkarıp asan biriyim. Kliniğimde de, evde de askıya asarım. Ben tarlaya gidip ceketiyle çalışan biri değilim. Gereğinin yapılmasını rica ediyorum.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder