30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Yırtık Gömlek Satıyor!

Yaklaşık iki ay önce Ankara Panora alışveriş merkezinde bulunan Sarar mağazasından bir gömlek almıştım. Kalitesine güvenerek aldığım gömleği daha ilk giymemde kol kısmında yırtık olduğunu fark ettim. Gömleğin iç kısmından başlayan yırtık dışardan da fark edilir boyuttaydı.

Ürünü geri götürüp değişimini veya paramın iadesini talep ettiğimde Sarar çalışanından zeka dolu cevap geldi: "Bunu tadilata yollayalım, o kısmı diksinler". Dikim işlemini kesinlikle kabul etmeyeceğimi kendilerine belirttim, bana ayıplı mal sattıklarını, bu nedenle gömleğin değişimini veya paramın iadesini talep ettim.

Gömleğin değişimi için merkeze göndermenin zorunlu olduğu belirtilince zoraki durumu kabullendim.

Merkez diye tabir ettikleri yere gönderilirken gömleğin yanına iliştirmek için doldurdukları forma yırtığın dikilerek tarafıma iadesini kesinlikle kabul etmeyeceğimi özellikle not düştürdüm.

Birkaç hafta sonra Sarar mağazasından bir bayan aradı, gömleğin tadilatta dikilerek geri gönderildiğini ve gidip almam gerektiğini belirtti. Yani Sarar önce bana yırtık gömlek sattı, sonra da yırtığı dikerek çözüm ürettiğini sandı!

İkinci bir nokta da bu konuyu Sarar'ın internet sitesinden kendilerine iletmemin üzerinden bir aya yakın bir süre geçti, ancak konuyla ilgili olarak bana hiçbir şekilde bir geri dönüş olmadı.

Bu işin peşinden koşacak kadar vaktim olsa kendilerine yasal yollardan bunun hesabını sormayı çok arzu ederdim ancak şimdilik yapabileceğim tek şey artık asla Sarar’dan alışveriş yapmamak ve bu şikayeti okuyan kimsenin de aynı sıkıntıları yaşamamak için Sarar’a giderken iki kere düşünmelerini sağlamak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder