30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Ürünümden Haftalar Sonra Haber Aldım!

Sarar markalı takım elbisemin ağından oluşan sorun nedeniyle 22 Kasım tarihinde Trabzon Forum AVM mağazasına ürünü teslim ettim. Akabinde 5 hafta geçmesine karşın ürünle ilgili hem mağaza hem de müşteri hizmetlerinden doğru düzgün bir cevap alamadım.

Bugün itibariyle takım elbisemin geldiğini de öğrendim ama bu yetmedi, öğrendiklerim karşısında çok memnun oldum, ürünü teslim ettikten yaklaşık iki hafta sonra mağaza tarafından kargoya verilmiş. (ürünümü 2 hafta mağazada tutma hakkını kim kime verdi?) Ürünün ter ve sürtünme nedenli sorunlardan dolayı tamirat geçirmiş (kumaşın tere ve sürtünmeye karşı dayanıklı değilse neden Sarar kullanıyor? Neden tonla para döküyoruz?)
Aralık 30 itibariyle ürünün ayın 26’sında mağazaya ulaştığını öğrendim ama ne yazık ki benim haberim yok, çok ilginç! Müşteri hizmetlerini aradığımda ve olan biteni sorduğumda da "Gidip takım elbisenizi alın!" cevabını aldım. Ayrıca bu çözüm için teşekkür ediyorum, aklıma gelmemişti.
Sonuç olarak 22 Kasım - 30 Aralık tarihleri arasında, Sarar Müşteri memnuniyeti adına çok çalışmış. Hem ürün kalitesi hem de müşteri memnuniyet anlayışını net bir şekilde göstermiştir.
Ayrıca bu kadar kalitesiz bir takım elbiseyi de daha fazla giymem sanırım, mağazada dilediğinizce saklayabilirsiniz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder