13.02.2010 tarihinde, Çorum-Sarar mağazasından bir ceket beğendim. Ceketi çok beğendiğimden, iki beden büyük geldiğini fark edemedim. İşimin aciliyeti sebebiylede çok inceleyemedim. Eve geldiğimde, ceketimi giydiğimde 2 beden büyük olduğunu anladım. Mağazada, o ceketin başka bedeni yoktu.
Pazar günü kapalı olabilir diye, ceketimi 2 dk bakmak için giydikten sonra Pazartesi(15.02.2010) günü Çorum Sarar mağazasına götürdüm. Ordaki görevli arkadaşlara ve müdüre, durumu izah ettim. Büyük olduğunu bile bile almasaydınız, yapacak bir şey gibi laflar söylediler. Bende benim yaptığımın bir hata olduğunu, aciliyetim sebebiyle yanlışlıkla 2 beden büyüğünü aldığımı söyledim. Sonra ya 2 beden küçük ceketi almak istediğimi, yoksa da paramın iade edilmesini istedim. Para iadesi yapamayacaklarını söyledi çalışanlar, bende o halde ceketin 2 beden küçüğünü getirtip getirtemeyeceklerini sordum.
Müdür bey, haftaya ceketin 2 beden küçüğü varsa Eskişehir’den getirtebileceğini söyledi. Bende kabul edip, ceket gelince bana haber edeceklerini Müdür beyden duyduktan sonra mağazadan ayrıldım. Aradan 20 gün geçmesine rağmen ses çıkmayınca, bugün yani 05.03.2010 tarihinde mağazayı telefonla aradım. Telefona çıkan beyefendi, müdür beyin hala Eskişehir’e gitmediğini, haftaya gidebileceğini söyledi.
Yani ben Sarar’dan bir ceket almak istediysem hata mı ettim? Aylarca mı beklemeliyim bir ceket için? İstanbul’daki mağazalardan binlerce TL alışveriş yapmıştım önceki senelerde. Artık yemin ettim, Sarar’dan bedava da olsa bir şey almayacağım. Paramızla rezil olmamız bu olsa gerek.
Sarar mağazasını kurumsal bir mağaza zannedenler, yanılıyorlar. Buradan sarar yetkililerinden, ya ceketimi ya da ceketimin para iadesini biran önce yapmalarını istiyorum.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder