30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR'dan Aldığım Botlar 9 Günde Açıldı

21.12.2009 tarihinde Eskişehir Sarar Hamamyolu şubesinden 69 TL’ye almış olduğum botları 02.01.2010 tarihinde üzerindeki kaplamanın çeşitli yerlerinden çatlamaya başlamış olmasından iade ettim. Sol botun üzerindeki kaplama 9 günde çatlaktan ziyade resmen açıldı. Çalışan satış personeli gayet olumlu bir şekilde yardımcı olup ürünü üreticiye göndereceğini söyledi. 05.01.2010 tarihinde bana telefon ile ulaşan Sarar personeli hatanın benden kaynaklandığını ve kullanıcı hatası olduğunu söyledi.

Diyelim bu kadar saçma bir yargıya varan üretici haklı, diyelim ben çarptım. Peki, üst kaplamasındaki diğer çatlaklar nasıl oldu? Bu çatlaklar daha küçük ve kendiliğinden oluşmuş çatlaklar. Bana üretici tarafından yapılan incelemenin hiç de bir ''inceleme'' olmadığı inancı doğdu. Botun üzerindeki kaplamanın kalitesine bakılacak olursa adli tıp uzmanı olmadan da kalitesizliği anlaşılır. Üreticiyi buradan yargılamak bana düşmez.

Sorun şu; Sarar gibi dünyanın çeşitli ülkelerinde satış yapan ve müşterileri ''seçkin'' olan bir şirket, nasıl oluyor da bu kadar kalitesiz bir ürünü müşterilerine sunabiliyor? Madem Sarar ayakkabı satışında başarısız ve müşterilerini yüz üstü bırakıp haklarını savunamıyor, bıraksın sadece tekstil ürünlerini satsın. Yıllardır Sarar markasının özellikle Sarar Interview müşterisi olan beni kaybettiler. Mağdurum ve ürünüm değişmedi ya da iadesi kabul görmedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder