30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR İki Aynı Hatalı Gömleğin Birini Müşteri Hatasına Yüklemeye Çalışıyor!

Sarardan iki adet gömlek aldım. Bir ay oldu. İkisinin de kol ağızlarında erime meydana geldi. Mağazaya gittiğimde gömlekleri aldılar. Biz bunları iadeye veririz kısa zaman da dönüşü olur, dendi. O gün Sarardan üç gömlek bir de kot pantolon aldım.Bir hafta sonra cevap geldi. Birisi Sarar kumaşından kaynaklanan fakat ikinci gömleğin ise kullanıcı hatasından olmasıymış. Gömlek 80,00TL kol ağızlarını değişimine 50,00TL istiyorlar. Genel merkezlerini aradım. Oradaki yetkili bayan kontrolleri kendinin yaptığını ve kararın böyle olduğunu söyledi. Tekrar yineleyerek bayana hatalar aynı hiç bir fark yok nasıl böyle bir şey olur dediğimde ben böyle karar verdim dedi. Ama bunu tüketici koruma derneğine götüreceğim. Ürünümün iadesini bekliyorum. Umarım kanuni süremi doldurmadan iade edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder