30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Değişim İstediğim Ürünü Tamir Edip Gönderdiler

Cumartesi günü Ankara Forum’daki Sarar Şube’sine aldığım ürünü geri götürdüm. Ankara’da oraya ulaşımın kış şartlarında bir zulüm olduğunu hatırlatmak isterim. Oradaki arkadaşlara derdimi nazikçe anlatmaya çalıştım. Diğer mağazalarda aynı tip ürünü 70 TL’ye kadar bulabiliyordunuz. Bu konuda marka olan Sarar firmasını tercih ettim. 225 TL verip aldığım kapüşonlu paltonun arka bölümünde gözle çok rahat fark edilir astar ve kumaş sarkması vardı.
Ben değiştirmek istediğimi söyledim. Toplamda daha 1 ay bile giymemiştim. Bana ürünü değiştiremeyeceklerini Eskişehir’e göndereceklerini söylediler. Ürünü satarken böyle bir uslüp yoktu en ufak problemde değiştiririz efendim vs.
Tüm samimiyetimle söylüyorum astarın ve kumaşın sarkmasının tadilatı işlemini bende hallettirebilirdim. Kapı komşum bir terzi çünkü o kadar zahmete girmezdim. Üstelik parada almazdı benden. Diğer yandan kışın tam ortasındayız ve memur insanlarız, arkadaşlara tamam Eskişehir’e göndereceksiniz, bu süreçte ben ne giyeceğim diye kendimce haklı bir soru daha sordum. Ben ürünün değiştirilmesini istedim ya da para iadesi. Bu konuda ne yapabilirim. İzlemem gereken yol hakkında yardımlarınızı bekliyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder