İzmir Park Bornova mağazasından 1 sene önce siyah takım elbise aldım. Takım elbisenin pantolonu 3 ay sonra araba kullanırken anlamadığım şekilde (Debriyaj pedalından vites değiştirirken) alakasız bir şekilde kumaşı yırtıldı. Takım elbise fabrikaya gönderildikten sonra tadilat oldu ve kumaşın ipliğinden kaynaklanan bir hata olduğunu (Mağaza çalışanlarından aldığım bilgidir) söylediler.
Takım elbiseyi 1 sene içinde 5-6 defa giydim. 1 ay önce bir iş görüşmesinden sonra benzer bir şekilde takım elbisenin pantolonu yırtıldı. Firmaya iade edilmesini, başka bir ürünle değiştirilmesini istedim. Firmadan gelene rapor firmanın büyüklüğüne yakışmayacak 1 rapordur. Raporda takım elbisenin bel ayarı yapıldığından kullanıcı hatası vardır, kumaşta bir problem yok diye ciddiyetsiz bir şekilde bir rapor yazılmış.
Raporu kabul etmedim, mağaza müdürü takım elbiseyi tekrardan fabrikaya yolladı. Sarardan yaklaşık 8 tane takım elbisem var, firmanın bu yaklaşımı beni derinden üzmüştür. Raporu yazan arkadaşların daha düzgün ve ciddi bir araştırma yaptıktan sonra rapor yazmasını öneririm.
Ayrıca daha önce raporda iplikten kaynaklanan hata olduğunu kabul edenler şimdi bel ayarı yaptırmışsın ondan kaynaklanıyor diyor. İnsanlar takım elbise alırken neden bedeninden küçük 1 takım almak istesin, bu da ayrı bir durum.
Diğer takım elbiselerimi de aynı mağazadan aldım ve bel ayarını değiştirdim. Diğer takımlarımda böyle bir sorunla karşılaşmadığımı da belirtmek istiyorum. Yaklaşık 15 senedir Sarar takım elbiselerini giyiyorum, bu olaydan sonra firmaya olan güvenim sarsılmıştır. Konuyla ilgili yardımlarınızı rica ediyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder