Şubat ayında dayımın düğünü için takım almaya karar verdim. Yakınım olduğu içinde kaliteli bir ürün almak isteği ile Bakırköy Sarar mağazasına gittim. Mağazayla ya da personelle hiçbir sıkıntım olmadı. Aldığım takım elbisenin pantolonu bir hafta kullanımda bacak arası aşındı. Ben gayet sakin bir şekilde Sarar'a başvurdum.
Koskoca Sarar bir üretim hatası olmuştur, mağduriyetimi giderir diye düşünürken, ürün incelenmeye yollandı. Kullanım hatası olduğu kanısına varıldı. Ben ürünü ikinciye tekrar yolladım. Tekrar aynı sebeple geri gönderildi.
Şimdi buradan yetkililere soruyorum; bundan 6 ay önce Metro Grosmarketin tekstil reyonundan 20 TLlik bir kumaş pantolon aldım. Kullanıcı yine benim 6 aydır her Allah'ın günü pantolonu kullanıyorum. 400 TLye sizden aldığım takım 1 hafta dayanmadı. Kalite bu mu? Bu mu kumaş farkı? Acilen mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum. Sarar firmasına kullanıcı hatası gibi bir bahane hiç yakışmıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder