30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Terzi Hatasını Kabul Etmiyor

Yaklaşık 3 ay önce Ümraniye Sarar mağazasından bir adet pantolon aldım. Pantolon tadilat için mağazanın anlaşmalı olduğu terziye gönderildi ve aynı gün teslim edildi. 3 hafta sonra giymek istediğimde pantolonun paçasında delik olduğunu fark ettim. Mağazaya geri götürdüğümde bana pantolonun etiketinin kesik olduğunu ve etiketsiz işlem yapamayacaklarını bildirdiler. Oysa ki pantolon daha hiç giyilmemişti ve etiketine de dokunulmamıştı.

Durumun terzinin hatası olabileceğini söyledim ama sonuç değişmedi. Üstelik bu süreçte mağaza 2 kez el değiştiği için yeni sahipleri konunun eski sahiplerini ilgilendirdiğini, kendilerinin bir şey yapamayacaklarını söylediler.

Pantolona o kadar para verip daha hiç giymeden böyle bir hatayla karşılaşmam ve Sarar’ın ilgisizliği beni hayal kırıklığına uğrattı.

Bu anlayışa sahip kişiler oldukça da mağazanın daha çok el değiştireceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder