Devamlı müşterisi olduğum Bağcılar Sarardan 02 Ocak 2009 tarihinde 3 adet ürün aldım. Blazer ceket, palto ve takım elbise. Ödemeyi karttan tek çekimle yaptım.
Takım elbiseyi, pantolon paçası tadilatı için orada bıraktım. Buraya kadar herşey normal.
Ancak 3 gün sonra teslim almaya gittiğimde takım elbiseyi o gün hiç beğenemedim. Doğal olarak değiştirmek istediğimi farklı bir takım almak istediğimi belirttim, ancak kabul etmediler.
Pantolon paçası tadilat gördüğünden dolayı (bu arada paçalar kesilmeden kısaltıldı) değiştirmemiz mümkün değil dediler. Aynı mağaza belden daralttığı pantolonu beğenilmezse geri alabiliyor.
Ben de beğenmediğim bir takımı giyemeyeceğimi ve kendilerinin devamlı müşterisi olduğumu, müşteri memnuniyeti için ürünü değiştirmelerini istedim. Ama ne mümkün değiştirmediler. Ben de takım elbise size hediyem olsun diyerek orada bıraktım ve çıktım.
Hani müşteri memnuniyeti vardı. Bu tutum Sarara hiç yakışmayan, kurumsallığına zarar veren bir tutumdur. Başka markalarda giyilmiş ve birkaç defa yıkanmış ürünü dahi değiştirmiştim.
Yine kullanıcı hatasından dolayı boya bulaşmış bir gömleği dahi yenisiyle değiştiren markaya şahit oldum. Umarım Sararda bu inceliği gösterir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder