30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR’dan Ütülenemeyen Gömlek

Ankara Optimum Sarar mağazanızdan 8 Temmuz 2009 tarihinde üç adet koton gömlek aldım. Gömlekler hiç giyilmeden ılık suda yıkandı ve sıra geldi gömleklerin ütülenmesine. Aldığım üç gömlekte de nemli, ıslak kuru buharlı gibi yöntemler denenmesine rağmen ütülenememiştir. Bunun üzerine aldığım mağazaya iki, dört gün içerisinde hiç giyemediğim gömlekler götürüldü.

Yetkili arkadaşlar hatta mağaza müdürü koton gömleklerin ütülenmesinin zor olduğunu ifade etti (Bu arada bu gömlekleri alırken ütülenmesi hakkında çok kolay ütü yapılabilir diye ifade edilmişti). Yine aynı yetkililer bizim ütüleyemediğimizi düşünerek ve bizden izin alarak sanayi ütüsü ile ütülemeyi teklif ettiler. Biz de tabii diyerek gömleği verdik.

Aradan uzun bir süre geçmesine rağmen gömlek ütüden gelemedi. Geldiğinde ise bizim kendimizin ütülediği gömleğin (ki oldukça kırışık bir gömlekti) kendi ütülediklerinden daha iyi olduğunu gördüler ve bize hak verdiler. Ancak gömleklerin ücret iadesini yapamayacaklarını, fabrikada incelendikten sonra karar verilebileceğini ifade ettiler. Bu işlemin on gün içerisinde sonuçlanacağını söylediler.

Bugün mağazadan aradılar, aradan sadece iki, üç gün geçti ve fabrikada gömleklerin incelendiğini ve herhangi bir sorun bulunmadığını gömlekleri gelip almamızı söylediler. Kendilerine sanayi ütüsü ile ütülemelerine rağmen ütüleyemedikleri hatırlatılmasına rağmen söyleyecek bir söz bulamadılar. Ancak fabrika ile tekrar görüşeceklerini ifade ettiler.

Şimdi ben giyemediğim ve giyemeyeceğim gömleği ne yapmalıyım? Ünlü bir marka olduğu için tercih ediyorsunuz yoksa dörtte biri fiyatına dahi gömlek alabilirsiniz. Sonuç olarak en kısa sürede bu mağduriyetimiz giderilmesini rica ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder