30 Temmuz 2010 Cuma

SARARdan Şikayete Çözüm Yok, Yargılama Var

''Sarar Giyim olarak kaliteden hiçbir zaman ödün vermeden müşteri memnuniyeti için çaba sarf etmekteyiz. Bir çok sorun yaşadığınızı belitmişsiniz bu tarz şikayetlerin tümünün size denk gelmesi ilginç ve üzücü tabi ki. Ama yaşanılan sorunlar sizin bu ürünleri ulaştırmadığınız için askıda kalmakta ve sorun çözülememekte. Madem sorun yaşadınız müşteri olarak tabi ki bunları bize iletmeniz ve bizimde elimizden geleni yapmamızdır. Bu tarz şikayetleri önce bizimle paylaşmanız mağduriyetinizi gidermenizi sağlayacaktı emin olun''

Şikayet mailimi anlamak istemediğiniz kanaatindeyim.
Mailimde şu ifadeyi görmediğiniz açıktır ki ürünler hakkında oluşacak şikayetleri yazılı olarak öncelikle sizi bildirdim.

''Sayın Yetkililer; Internet Sarar resmi internet sitesine daha önce bunlarla ilgili bir mail yazmış bulundum fakat hiç kimse bu maili dikkate dahi almadı ki herhangi bir şekilde dönüş olmadı. ''

Çözüm üretmek yerine yargılayıcı ifadeler kullanmanız kurumsallık ilkelerine ne kadar uzak olduğunuzu göstermektedir. En fazla bir gömlek, bir kravat ve kol düğmesi kaybederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder