İstanbul Kozyatağı Sarar'dan takım elbise aldım ve 4-5 ay sonra pantolonda erime meydana geldi. Erime olayı olduğunda Ankara'da ikamet etmeye başladığımdan ve takım elbiseyi aldığım mağazaya götürmem çok zor olduğundan dolayı Ankara Gimat Sarar(ınterview) şubesine gittim.
İlk gidişimde mağazadaki personel, ürünü aldığım mağazanın sistemde görünmemesi nedeniyle takım elbiseyi almadı. İkinci gidişimde takım elbiseyi fabrikaya göndermek için aldılar ve 15 gün içinde bana döneceklerini bildirdiler. Fakat aradan 1 ay geçmesine rağmen mağazadan herhangi bir telefon gelmediği için mağazaya telefon ettim ve telefon numaramı bulamadıklarından dolayı arayamadıklarını, takım elbisenin fabrikadan herhangi bir işlem yapılmadan geri gönderildiği söylediler.
"Peki ne olacak şimdi" diye sorduğumda ise "Gelin takım elbisenizi alın" dediler. İstersem ürünü tekrar fabrikaya gönderebileceklerini söylediler fakat sonucun değişmeyeceğini belirttiler.
Başka bir çarem olmadığından ürünü tekrar fabrikaya yollamalarını söyledim.
Sarar gibi uzun yıllar boyunca isim yapmış bir firmanın bu yaklaşımla hareket etmeye devam ettiği sürece güven kaybedeceğini ve satışlarında önemli azalmalar meydana geleceğini düşünüyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder