30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Müşteriye Para İadesi Yapmıyor

Sarar mağazasından aldığım takım elbisedeki kumaş ve renk sorunu nedeniyle takım elbise bana teslim edilemedi. Ben de başka takım elbise beğenemediğim için ödediğim takım elbise bedelinin kredi kartıma iade edilmesini istedim.

Mağaza çalışanları bana “şirket merkezinin talimatı nedeniyle ürün bedelini iade edemediklerini, başka takım elbise alabileceğimi” söylediler. 3-4 hafta sonu mağazaya uğrayarak beğenebileceğim takım elbise gelip gelmediğine baktım.

Beğendiğim takım elbise gelmeyince şirket merkezine bu durumu yazılı olarak bildirdim. Şirket merkezi tarafından bana hiçbir açıklama yapılmadan mesajım takım elbise baktığım mağazaya iletilmiş. Mağazadan beni aradılar ve istediğim renk ve desende takım elbise getireceklerini söylediler.

Bir hafta sonra beni arayarak istediğim renk ve desende takım elbise getirdiklerini bana bildirdiler. Mağazaya tekrar gittim. Getirdikleri takım elbiselere baktım ve benim istediğim renk ve desende olmadıkları için almak istemedim.

Fakat mağaza personelinin mağdur olacağı düşüncesiyle, beğenmememe rağmen bir takım elbiseyi almaya karar verdim. Almaya karar verdiğim takım elbise bir hafta sonra bana teslim edildi. İstemeyerek de olsa giymeye başladım.

Ben Sarar'ın neden müşteriye para iadesini yapmadığını ve müşteriyi (benim gibi) istemediği ürünü almak zorunda bıraktığını anlamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder