Geçen yıl Sarar marka keten bir çeken satın aldım. Aldığım ceketi bahar mevsiminde çok az kullandım. Ceketi kuru temizlemeye verdim. Temizlemeden aldığımda siyah cekette beyazlamalar ve çökme oluştu. Aldığım mağazaya gittim. Ceketi incelediler ve benim gördüğüm sorunların aynısını söyleyip batman da konusunda uzman tek bir kuru temizleme olduğunu bunun dışındaki kuru temizlemecilerin ceketleri yıprattıklarını belirtiler.
Ben de söyledikleri firmada temizlettiğimi beyan ettim. Ceketimi incelenmek üzere Eskişehir'e göndereceklerini belirttiler. Ceket 1 hafta sonra geldi cekette herhangi bir sorun yokmuş. Hiç bir laboratuar ortamına gerek olmadan, çıplak gözle ben ve satıcı firma hatayı görüyoruz fakat sarar firması görmüyor.
Sarar yetkililerini 3 sefer arayıp şikayetimi bildirdiysem de bana geri dönüş olmadı. Nasıl oluyor da Sarar gibi bir firma bırakın malına sahip çıkmayı bir telefon bile açıp sorununuzu takip etmiyor. Ey Sarar yetkilileri siz bir Avrupalıya bunu yapamazsınız. Ben imkanlarım elverdikçe hakkımı arayacağım. Sizi mahkemeye vereceğim.
Elimden geldiğince markanızın bir tüketici olarak beni nasıl yalnız bıraktığını reklam edeceğim. Sarar adı bir tüketiciyi dinlemeyecek kadar mı büyük. Eğer böyle düşünüyorsanız şunu bilin ki şaşalı reklamlarla bizlerden aldığınız haklarımızı savunacak tüketici mahkemelerimiz var. Şunu bilin ki Şikayetvar ve basın yayın organlarımızın tüketici köşeleri olduğu müddetçe sizin gibi satış sonrası hizmeti umursamayan firmaların hedefleri olamaz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder