30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Dokuma Hatasına Kullanıcı Hatası Denildi!

Bursa Korumax Sarar mağazasından 16.06.2009 tarihinde bir takım elbise aldım. 11.07.2009 tarihinde nişan törenimde toplam üç bilemediniz beş saat takım elbiseyi giydim. Daha sonra 20 Ağustos gibi takım elbiseyi ikinci kez giymek istediğimde pantolonun sol arka kalça kısmında yaklaşık 20 cm eninde bir dokuma hatası fark ettim. Dokuma hatası olduğundan o kadar emindim ki, hiç üzülmedim.

Bu zamana kadar kesinlikle kurumsal bir firma olduğuna inandığım Sarar firmasının mağazasına 22.08.2009 tarihinde takım elbiseyi teslim ettim. Eskişehir Sarar fabrikasına gönderilen takım elbisenin cevabı ve kendisi 14.09.2009 tarihinde geldi.

Sarardan gelen cevap hayli ilginçti: Mağazamızdan bu şekilde bir ürünün satılma ihtimali yoktur, kullanıcı kaynaklıdır. Bir kullanıcının istese de yapamayacağı şekilde simetrik 20 cm’lik bir dokuma hatasına verilen cevap beni oldukça şaşırttı.

Bundan sonra asla ve asla Sarar marka takım elbise almayacağım. Yakın çevreme de durumu bildirdim. Merak ettiğimden dolayı Zorlu Holding'e bağlı dokuma fabrikasında pantolonu incelettirdim. %100 üretim kaynaklı problem olduğu bilgisini aldım. Konunun üzerine de çok gitmeyeceğim. Kargo ile takım elbiseyi Sarar Eskişehir mağazasına gönderip, kendilerine hediye edeceğim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder