Doğum günüm hasebiyle nişanlım tarafından (Beşiktaş bölgesinde olduğunu tahmin ettiğim) Sarar mağazasından alınan hediye ürünlerin neredeyse tamamında sorun yaşanmıştır.
1- Gömleğe ait sırt dikiş yerlerinde yıpranmış kumaş mevcuttur.
2- İplikleri atmış kravatı satmışlardır.
3- Cüzdan ve kemer takımı içerisinde yer alan kredi kartlarını koymak için kullanılan cüzdan tamamı dikişli imiş gözükmekte olup yapıştırıcı madde kullanılmış ve kısa bir süre kullandıktan sonra kenarları atmaya başlamıştır.
4- Bugüne kadar aldığım en ucuz kol düğmesinde dahi yaşamadığım bir sorun; düğme kaynak yerinden kopmuştur.
Sayın yetkililer; internet Sarar resmi internet sitesine daha önce bunlarla ilgili bir mail yazmış bulundum fakat hiç kimse bu maili dikkate dahi almadı ki herhangi bir şekilde dönüş olmadı.
Bu ürünlerin hiçbirisi için hediye olması nedeni ile mağazanıza başvurmadım, vurmayacağım. Lakin daha önce de kravat ve gömleklerinizde sıkıntı yaşadığım için kullanmadım ürünlerinizi. Ne kadar doğru bir karar aldığımı bu ürünleriniz gösterdi. Kurumsal olduğunu fakat kendilerine atılan maillere herhangi bir şekilde dönüş yapmayan siz yetkililere şunu sormak istiyorum? 'sizce sadece bir müşteri ne kadar önemlidir?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder