Geçenlerde Mersin Forum Sarar Storedan sezonda bir gömlek satın aldım. Bir hafta sonra gömleği yıkamak için açtım ve yakasında gayet büyük bir sökük olduğunu fark ettim. Hemen mağazaya gittik, böyle bir şeyle karşılaştığımızı anlattık ancak mağazadaki satış elemanı bayan bize böyle bir şeyin imkansız olduğunu üstüne basa basa söyledi.
Üstelik bizi suçlayıcı bir tavrı da vardı. Mağazada yetkili müdür bile bulamadık şikayetimizi iletecek. Gömlek büyük bir zorlukla 3 gün içinde anca Eskişehir fabrikaya gönderilebildi mağaza tarafından. Bize ertesi gün haber çıkar fabrikadan denildi ama ancak 3. Gün haber çıktı, o da bizim ısrarlarımız sonucu.
Neticede gömlek değiştirildi. Mağaza çalışanlarını Sarar müşteri hizmetlerine şikayet etmek istedim ve aradım. Gösterilen tepki gayet umursamazdı. Bana oranın bayi olduğunu, pek de bir şey yapamayacaklarını söylediler. Üstelik Sararın kendi sitesine de bu şikayetimi yazdım ancak hiçbir cevap alamadım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder