30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR’dan Tek Kullanımlık Takım Elbise

Haziran 2009'da Sarar Giyim Samsun Çiftlik mağazasından, hizmet kalitesinin sadece ürünü satıncaya kadar olmadığını düşünerek, düğünümüz için aldığımız damatlık takımın pantolonu bir giymeyle kullanılamaz hale geldi. Pantolon ağındaki pamuklanma ve kumaşın açılmasının izahı sarar yetkililerince komik bir şekilde yıkama hatası olarak adlandırıldı.

Firma yetkilileri Samsun'da insanların çamaşırlarını hala dere kenarında tahtayla döverek yıkadıklarını düşünüyor olmalılar ki böyle bir yıpranmayı yıkamaya bağladılar. İkna olmamama ve bir kez daha firmaya göndermeme rağmen sonuç değişmedi. Firma yetkilileri bilmeliler ki en iyi reklam müşteri memnuniyetidir.

Pantolonun değişmesi ya da değiştirilmemesi çok mühim değil. Ancak önemsenmek, muhatap alınmak, satış sonrasında da firma yetkililerinden satış öncesindeki ilgiyi görmek çok önemlidir. Bu yönden eksik olduğunu düşündüğüm ve uzun vadede yol kat etmelerini umduğum Sarar yetkililerinden en kısa zamanda sorunum için çözüm bekliyorum. **

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder