Ankara Ankamall Sarar'dan aldığım erkek gömleğini hiç giymeden başka bir ürünle değiştirmek istedim. Mağazaya gittiğimde alabileceğim bir şey bulamadığım için mağaza yetkilisi bana ürün tutarı kadar daha sonra kullanmak üzere çek verdi.
Daha sonra gittiğimde mağazanın içerisinde neredeyse ürün yoktu ve bana "tadilata gireceklerini, beklememi tadilattan sonra daha çok seçeneğim olacağını" söylediler. Mağaza Sarar olunca saf saf inandım. 1 ay sonra geldiğimde Sarar'ın yerinde yeller esiyordu. Başka bir mağaza açılmış.
Ankara'da ki hiçbir mağaza bu çekle değiştirme kabul etmedi. Eskişehir fabrikaya yönlendirdi. Sarar Müşteri Hizmetleri tam 4 kez mail atmama ve her telefon edişimde okuyup hemen döneceğim demesine rağmen 28 gün geçti ve hala zahmet edip "ilgilenmiyoruz" diye bile mail atmadı.
Ama ben onlarla çok ilgidar olacağım. Tüketici Hakları Mahkemesine verdim. Buradan da herkes bilsin ki Sarar'ın da isimsiz dükkanlardan farkı yok. Her şey ürünü satana kadar: 125 TL'ye gömleği verdik, gerisi beni ilgilendirmez.O zaman nerede kaldı benim haklarım. *
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder