İzmir Park Bornova alışveriş merkezinde bulunan Ccs Sarar mağazasına 17.10.2009 günü saat 20:00 sıralarında alışveriş yapmaya girdim. Aldığım ürünlerin ücretini kasaya ödemek için gittiğimde kasada bir müşteri ödeme için bekliyordu. Kasadaki sarışın bayan önümdeki müşterinin ödemesini müşterinin kredi kartıyla almaya çalışıyordu. Ancak kartla ilgili sorun yaşayıp işlemi yapamıyordu.
15 dakika kadar ayakta aldığım eşyaların ücretini ödemek için beklediğim halde, hemen yanımda bir ödeme kasası daha olduğu halde, ödememi yapamadım. 15 dakikanın sonunda kasiyer bayana ödeme yapmak istediğimi yandaki kasanın da boş olduğunu benimle ilgilenecek başka bir kasiyer olup olmadığını sordum.
Ben kasiyer bayandan güler yüzlü bir şekilde beklettikleri için özür dilemesini beklerken, kasiyer bayan yüzüme dahi bakmadan çok ukala bir şekilde ‘şu anda başka bir ödeme alıyorum onun için bekliyorsun’ dedi. Ben de bu ukalaca hareketleri ilgisizliği ve terbiyesizliği görünce aldığım eşyaları kasada bırakıp almadan orayı terk ettim.
Daha önce Sarar’dan hiç alışveriş yapmamıştım. Bu ilk olacaktı. İyi ki de yapmamışım. Sonra Sikayetvar.com sitesinden Sarar’ın ne kadar seviyesiz ve kalitesiz ve sorunlu bir marka olduğunu yapılan çok miktarda şikâyetten gördüm. Bize bu bilgileri herkesle paylaşmamıza ve çözmemize yardımcı olduğu için bu siteyi kuranlara buradan teşekkür etmek istiyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder