Sayfalar

30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR’dan Çabucak Yıpranan Pantolon

2008 Kasım ayında Galleria Sarar mağazasından bir takım elbise satın aldım. Aldığım zamandan bu yana bana sıkıntıdan başka bir şey sağlamayan ürün, üretim hatası olarak değişmedi. Tam tersine klasikleşmiş tüketici hatası olduğu iddiasıyla tarafıma iade edildi.

Henüz aldığımın ilk gününde ceketin sol kol kısmında alırken fark edemediğim bir kumaş parçası yanığı yapışması daha sonra el çabukluğu marifet yöntemiyle kuru temizlemecileri tarafından yok edildi. Henüz bir senesi dolmadan pantolonun sağ baldır kısmında kumaşta aşınma meydana geldi. Aldığım mağazaya götürdüğümde daha henüz derdimi anlatmaya başlamadan, mağazanın müdürü olduğunu sandığım bey, bu yıpranmanın kullanıcı hatasından kaynaklandığını söyledi. Fabrikaya gönderilip sonucun tarafıma bildirileceğini belirtti.

1- Ben o takımı sanayide çalışırken giymiyorum.

2- Üç sene önce başka bir firmadan aldığım ve sıklıkla giydiğim iki takım elbiseyi de benden başkası kullanmıyor, ben kullanıyorum. Neden bunlarda bir kullanıcı hatası meydana gelmiyor?

3- Daha henüz derdimi ifade etmeden sözü ağzıma tıkarcasına bunun kullanıcı hatasından kaynaklandığını söylemek kahinlik olsa gerek. Sarar mağazalarına çalışan mı alıyor yoksa kahin mi?

4- Eğer Sarar gibi bir markanın pantolon kumaşı bir sene de bu şekilde yıpranacak düzeye geliyorsa bundan sonra herkes gider Mahmutpaşa çarşısından alır takımlarını. O kadar pahalıya bir takım almaya ne gerek var?

5- Eğer kuru temizlemeden kaynaklanan bir hata olsaydı aynı anda verdiğim cekette de aynı hasar oluşabilirdi. Cekette ya da aynı kuru temizlemeciye verdiğim diğer takımlarımda herhangi bir hasar yok.

Mağazanın da söylediği gibi ürün fabrikaya uzmanlar kuruluna gönderildi. Yaklaşık bir hafta sonra pantolonun fabrikadan geldiğini ve mağazaya gidip alabileceğim söylendi. Ben de Sarar'ın yanlışını anladığını, pantolonu tamir edip gönderdiğini ya da hiç değilse yerine hatasını telafi ederek bir pantolon vereceğini umarak gittim. Mağazada hiç ummadığım bir sürprizle karşılaştım. Sanki bütün Sarar kuruluşu sözbirliği etmiş, satıcısından uzmanlar kuruluna, herkes bu pantolonun kullanıcı hatasından yıprandığı kanaatindeymiş gibi pantolon bana herhangi bir tamir yapılmayarak iade edildi. **

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder