Sayfalar

30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Hatasını Telafi Etmedi

Beylikdüzü’nden aldığım pantolonun defolu çıkması neticesinde yaşadığım olaylar temel fıkrasını aratmayan cinstendi.

Pantolonu aldığımın birinci ayında yıkama sonucunda pantolonda oluşan delik neticesinde aldığım yere götürdüm ve on beş günlük bir inceleme dönemi geçti. Sonrasında tabii bu on beş günü geçti ve tamir edileceği yönünde bilgi verildi. Haliyle hala taksitini ödediğim pantolonun tamirini onayladım.

Sonrasında pantolonu almaya gittiğimde bir paçanın 20 cm diğerinin 14 cm olduğunu gördüm. Pantolon değişimini ve bu hatanın para iadesiyle gerçekleşeceğini söyledim haklı olarak. Çünkü bu tip olaylarda firma hem para iadesi hem de pantolonu veriyor. Ama ne yazık ki Sarar’ın böyle bir özelliği yokmuş. Neticede kırk beş gün sonucunda paramı aldım. **

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder