Sayfalar

30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Yıkanmayan Üründe Yıkama Hatası Tespit Etti

Kızılay Bulvar Mağaza’nızdan 06.06.2009 tarihinde “babalar günü” için tişört aldım. Aldığım tişörtü kasadaki arkadaşa babalar gününde yani 21.06.2009’da vereceğimi ve sorun çıkarsa o tarihten sonra getireceğimi söyledim. Sonuç olarak üç tane tişört aldım.

Tişörtleri babama verdiğimde M beden olan tişört kısa geldi. 24.06.2009 tarihinde beden değişimi için Bulvar Mağazası’na faturamla gittiğimde incelemeye göndereceklerini söylediler. On gün içinde haber verileceği söylendi. Fakat 15.07.2009’da yani üç hafta sonra arandım ve üründe çekme olduğunu, kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Yıkanmayan bir ürün nasıl çeker, büyük bir soru işareti? Ki yıkamış dahi olsam diğer iki üründe neden sorun yok? Yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum onları ve birkaç kez yıkandılar.

Bu sorun üzerine fabrikayı arayıp yetkili arkadaşa benden önce birinin alıp iade edip etmediğini sorduğumda “Saçmalamayın Sarar’dasınız beyefendi” diye bir yanıt aldım telefonda görüştüğüm bayandan. Bugün itibariyle Ankamall mağazasından tekrar incelemeye gönderdim. Yine aynı sonuç gelirse tüketici haklarında hakkımı arayacağım.

Hem kullanılmış ürün satılıyor hem de ürünün kusuru bana yıkılıyor. En üst düzeyde yetkililerin ilgilenmesini ümit ederim. 40 TL’lik ürün için bu kadar uğraşılmaz ama cidden Sarar yetkilileri karşısındakinin bir müşteri olduğunu unutup, azarlar gibi konuşmayı bırakmalı. Bu Sarar’a hiç yakışmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder