Optimum Sarar mağazasından üç ay önce üç adet tişört aldım. Tişörtlerden bir tanesinde özellikle koltuk altına gelen yerlerde gözenek gözenek açılmalar oldu bunu mağazaya geri götürdüğümde bana fabrikaya göndereceğiz dediler.
Bir hafta sonra telefon ile arayarak ürünün kullanım hatası olduğunu o yüzde garantiye girmediğini söylediler. Oysa ben o üç adet tişörtü alalı üç ay olmuştu. Ürünler kullanım veya yıkama hatası olsa diğerlerinde de olması gerekmez mi? Ben sadece bir tişörtte bu sıkıntıyı yaşadım.
Galiba ekonomik kriz diye koskoca Sarar mağazası herkese bayilikler veriyor. Öyle ise vay Sarar kullanıcılarının haline. Tişört bana geri verildi bende dolaba attım. Hakkımı aramak için birde dünyanın en etkili silahı olan internette cevap arayayım dedim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder