Sayfalar

30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Kabanda Kelleşmeler Oldu

2008 yılı Öğretmenler Gününde Yozgat Altıniğne mağazasından Ccs marka kaşmir karışımlı bir erkek kaban aldım. Çok itinalı kullanmama rağmen (ceplerini dahi açtırmadım, devamlı askıya astım, kuru temizleme yapılmadı) bir kışlık ürün için çok kısa sayılabilecek bir süre içinde kabanın düğme iliklerinin ön ve kenar kısımlarında tüy dökülmesi (kelleşme) şeklinde deformasyon meydana geldi.

Ürün, mağaza aracılığıyla ''değiştirilmesi isteği ile'' firmanın Eskişehirdeki fabrikasına gönderildi. Değişim bir yana, ''gerekli işlemler yapılmıştır'' raporu ile geri gelen üründe kusurun dahi giderilmediğini tespit ettim.

Sırası ile Sarar tadilat servisi ve müşteri hizmetleri yetkilileri ile yaptığım telefon görüşmelerinde ''bu işlemin ötesinde herhangi bir şey yapılamayacağı'' söylendi. Yani Sarar firmasının müşteri memnuniyeti ilkesinin bittiği yerde bulunduğumu anladım.

Yani; piyasadan emsali ürünleri yarı fiyatına yakın bir ücretle alma imkanım varken, Ccsyi tercih ederek avuç dolusu para vermekle hata mı ettim?^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder