Adapazarı Ada Center AVM Sarar Mağazasından almış olduğum kazakta bir delik fark ettim. Hemen giymediğim için bunu geç fark etmiştim. Mağazaya götürdüğümde yapacağımız bir şey yok deyip önce kabullenmek istemediler. Neyse bir süre sonra bırakın ürün incelenmek üzere gönderelim dediler. Ürün uzun bir süre gelmeyip daha sonra geldiğinde ürünün incelemesi neticesinde üretim kaynaklı hata olmadığı tespiti yapılmıştır.
Ürün şikayet nedeni olarak da sivri bir cisimle taktırılması nedeni belirtilmiştir ki bunun nedeni de mağaza kendi belirlemiştir. Bizim tahminimiz koliler acılırken makas darbesi alması. Belki kendilerinin de bu durumu fark etmemiş olmamaları. Anlamadığımız sürekli sarar markasını kullandığım ve böyle bir durumla karsılaşmamış olmam.
Ama müşteri memnuniyeti anlayışı bu mudur bunu da anlamış değilim. İşim gereği kaliteli giyinmem gerekmekte ve sizi tercih etmiş olmamın karşılığı bu olmamalı diye düşünüyorum. Sonuç olarak hiçbir çözüme kavuşmamış. Sırt kısmı kesik olan sıfır hiç giyilmemiş kazak tekrar tarafımıza teslim edilmiştir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder