Sayfalar

30 Temmuz 2010 Cuma

SARAR Aldığım Üründeki Hatadan Dolayı Fabrikaya Giden Ürünün 3 Aydır Hatasının Giderilmesini Bekliyorum!

Yaklaşık üç ay önce Konya Sarar outlet mağazasından 2 bay takım elbise, 3 adet gömlek 3 adet kravat almıştım.
Mağazadan almış olduğum lacivert takım elbiseyi 1 gün sonra giydiğimde ceketin sağ ön tarafında kabarma olduğunu gördüm. Ertesi gün mağaza yetkililerine elbisedeki hatayı gösterdiğimde mağaza yetkilileri elbiseyi fabrika müşteri hizmetlerine problemi gidermek üzere gönderdiler.


1,5 ay sonra tarafıma problemin halledildiğini ürünü mağazaya kadar gelip almamı söylediler. Mağazadan ürünü alıp baktığımda problemin giderilmediğini gördüm. Mağaza müdürüne durumu anlattım. Müdür bey kendilerinin yapabileceği bir şey olmadığını ürünü tekrar fabrikaya göndereceklerini söylediler ve tekrar ürün fabrikaya gitti.


Ben bu ürünü alalı yaklaşık üç ay oldu. Üç aydır ürünün probleminin giderilmesini bekliyorum.


Sarar gibi dünya markası bir mağazanın müşterisine bu kadar çile çektirmesi beni tahammülsüzlüğe itiyor. Mağaza yetkilileri tatlı dil güler yüzle ürünü satıyorlar herhangi bir ürün şikayetlerinde sorumlunun direkt kendileri olduğunu söylüyorlar. Ürünü sattıktan sonra bizimle ilgilenmiyorlar. Mağaza müdürü bana müşteri temsilcisinin numarasını veriyor burayla görüşün probleminizi halledin diyor.


Kısacası sarardan ürün aldığıma pişmanım. Bu problemin halledilmezse her yerde ve mekanda sararın kara propagandasını yapacağım. Her türlü yasal hakkımı kullanacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder